BG1846-2.002-Q001 (28.04.2020)
|
ва да бъде оцветена в сиво и в колона „Действия“ да остане само възможност за „Преглед“. Опцията за оттегляне следва да бъде налична до изтичането на срока за подаване на оферти, като оттеглена оферта не следва да позволява преглед в т.4 „Подадени оферти“ в профила на бенефициента. Вместо това тя следва да бъде оцветена в сиво и вместо бутона „Преглед“ да бъде изписан текст „Оттеглена“. Бутонът продължава да си е Преглед след оттеглянето.
След изтичане на срока за подаване на оферти в Е-тръжни процедури/секция „Подадени оферти“ при преглед на офертата, в полето „Брой подадени оферти“ следва да излиза автоматично информация за броя подадени оферти по Обособената позиция.
След оттегляне, офертата е видима във вътрешната среда, договор BG1846-1.003-0002-C02, бенефициент Заразно зло ООД.
В момента процесът по изискването на допълнителни документи и разяснения от оферентите се случва извън системата. С оглед постигане на пълна прозрачност е необходимо бенефициентите да могат да изискват документи от оферентите през ИСУН. С тази цел в портала за електронно отчитане изгледът на Договор/Секция 4. Подадени оферти е нужно да се промени, като се структурира по обособени позиции, от които да се достъпват получените оферти към всяка обособена позиция. Не става ясно, че е обособено по ОП. Може ли да се добави колона „Обособена позиция“?
Във всяка оферта следва да има възможност за комуникация с оферента с текстово поле и възможност за прикачване на файл. Бенефициентът следва да има възможност да задава краен срок за отговор на оферента.
При изпращане на комуникация оферентът следва да получава имейл съобщение, че има изпратена комуникация по оферта, подадена по дадена обособена позиция (следва да е изписано името). В портала за е-кандидатстване, в секция Комуникация/колона Действия към дадената оферта следва да се визуализира бутон „Отговор на въпрос“. При натискането му оферентът следва да вижда поле със зададения въпрос, текстово поле за отговор, възможност за прикачване на файл и подпис, както и самата оферта (визуално по аналог с отговор на въпрос от ОК). Оферентът не следва да има възможност да променя нищо по самата оферта. След изпращане на отговор бутонът „Отговор на въпрос“ е необходимо да изчезва от офертата, както и е нужно да изчезва след изтичане на срока за отговор.
При изпращане на отговор, бенефициентът следва да визуализира версии на офертата, като всяка версия е нужно да съдържа офертата и прикачените документи от предходно изпратените отговори.
За всяка обособена позиция бенефициентът следва да има възможност да извърши класиране, като посочи ръчно мястото в класацията на всяка една оферта (плюс възможност за отхвърляне). Системата не следва да позволява обвързването на Процедурата за избор на изпълнител с договор, в случай че не е извършено класиране.
След извършване на класирането, в Е-тръжни процедури/секция „Подадени оферти“ при преглед на офертата, в полето „Брой класирани оферти“ следва да излиза автоматично информация за класираните оферти (без тези, които са отхвърлени).
В допълнение към горното, при преглед на офертата следва да се добави ново поле „Резултат от класиране“, в което да излиза автоматично на кое място е класирана офертата, или дали е отхвърлена ако случаят е такъв.
- Обявите не се визуализират от най-скоро изтичащата оферта, а от тази, която изтича последна.
- При процедура по ПМС и тип на процедурата „Избор с публична покана“ полето „Брой класирани оферти“ също да стане неактивно. Тази информация следва да се визуализира, след като бенефициентът извърши класирането.
- Когато процедурата е по ПМС с тип „Без провеждане на процедура“ полето „Брой подадени оферти“ не следва да е неактивно.
- При запис на подготвяна оферта, не се запазват „Данни за кандидата“. ЕИК 131282355
системата?
|
ва да бъде оцветена в сиво и в колона „Действия“ да остане само възможност за „Преглед“. Опцията за оттегляне следва да бъде налична до изтичането на срока за подаване на оферти, като оттеглена оферта не следва да позволява преглед в т.4 „Подадени оферти“ в профила на бенефициента. Вместо това тя следва да бъде оцветена в сиво и вместо бутона „Преглед“ да бъде изписан текст „Оттеглена“. Бутонът продължава да си е Преглед след оттеглянето.
След изтичане на срока за подаване на оферти в Е-тръжни процедури/секция „Подадени оферти“ при преглед на офертата, в полето „Брой подадени оферти“ следва да излиза автоматично информация за броя подадени оферти по Обособената позиция.
След оттегляне, офертата е видима във вътрешната среда, договор BG1846-1.003-0002-C02, бенефициент Заразно зло ООД.
В момента процесът по изискването на допълнителни документи и разяснения от оферентите се случва извън системата. С оглед постигане на пълна прозрачност е необходимо бенефициентите да могат да изискват документи от оферентите през ИСУН. С тази цел в портала за електронно отчитане изгледът на Договор/Секция 4. Подадени оферти е нужно да се промени, като се структурира по обособени позиции, от които да се достъпват получените оферти към всяка обособена позиция. Не става ясно, че е обособено по ОП. Може ли да се добави колона „Обособена позиция“?
Във всяка оферта следва да има възможност за комуникация с оферента с текстово поле и възможност за прикачване на файл. Бенефициентът следва да има възможност да задава краен срок за отговор на оферента.
При изпращане на комуникация оферентът следва да получава имейл съобщение, че има изпратена комуникация по оферта, подадена по дадена обособена позиция (следва да е изписано името). В портала за е-кандидатстване, в секция Комуникация/колона Действия към дадената оферта следва да се визуализира бутон „Отговор на въпрос“. При натискането му оферентът следва да вижда поле със зададения въпрос, текстово поле за отговор, възможност за прикачване на файл и подпис, както и самата оферта (визуално по аналог с отговор на въпрос от ОК). Оферентът не следва да има възможност да променя нищо по самата оферта. След изпращане на отговор бутонът „Отговор на въпрос“ е необходимо да изчезва от офертата, както и е нужно да изчезва след изтичане на срока за отговор.
При изпращане на отговор, бенефициентът следва да визуализира версии на офертата, като всяка версия е нужно да съдържа офертата и прикачените документи от предходно изпратените отговори.
За всяка обособена позиция бенефициентът следва да има възможност да извърши класиране, като посочи ръчно мястото в класацията на всяка една оферта (плюс възможност за отхвърляне). Системата не следва да позволява обвързването на Процедурата за избор на изпълнител с договор, в случай че не е извършено класиране.
След извършване на класирането, в Е-тръжни процедури/секция „Подадени оферти“ при преглед на офертата, в полето „Брой класирани оферти“ следва да излиза автоматично информация за класираните оферти (без тези, които са отхвърлени).
В допълнение към горното, при преглед на офертата следва да се добави ново поле „Резултат от класиране“, в което да излиза автоматично на кое място е класирана офертата, или дали е отхвърлена ако случаят е такъв.
- Обявите не се визуализират от най-скоро изтичащата оферта, а от тази, която изтича последна.
- При процедура по ПМС и тип на процедурата „Избор с публична покана“ полето „Брой класирани оферти“ също да стане неактивно. Тази информация следва да се визуализира, след като бенефициентът извърши класирането.
- Когато процедурата е по ПМС с тип „Без провеждане на процедура“ полето „Брой подадени оферти“ не следва да е неактивно.
- При запис на подготвяна оферта, не се запазват „Данни за кандидата“. ЕИК 131282355
системата?
|