|
Критерии за техническа и финансова оценка
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Всички разходи, включени в бюджета на предложението за изпълнение на инвестиция, са допустими съгласно утвърдените категории допустими разходи в раздел 8.2 от Условия за кандидатстване
|
Yes
|
|
2. |
Разходите, включени в ПИИ не попадат в някоя от следните категории недопустими разходи по процедурата:
• разходи, свързани с дейности по проекти, получили подкрепа по други програми и инструменти на ЕС и от периодични национални бюджетни разходи, които биха били извършени независимо от изпълнението на НПВУ, включително – структурни програми за цялостна подкрепа на дейността на кандидата от НФК, средства от държавния или общинския бюджет за дейност и издръжка;
• разходи по дейности за СМР ;
• разходи за възстановим ДДС;
• представителни разходи;
• разходи по създаване на културна продукция;
• всички разходи, които не са относими към допустимите по настоящата процедура дейности;
• разходи за издаване на музика и литература;
• помощите за вестници и списания, независимо от това дали те са в хартиен или електронен формат;
• преките разходи, извършени преди подаване на ПИИ, независимо дали всички свързани плащания са извършени
• разходи, за които се установи наличие на двойно финансиране
|
Yes
|
|
3. |
Всички разходи, включени в бюджета на предложението за изпълнение на инвестиция, са обосновани и съответстват на дейностите, предвидени за изпълнение
|
Yes
|
|
4. |
Проверка по същество на всички представени документи, доказващи направените пазарни проучвания в т.ч. официални запитвания до и официални отговори от идентифицирани отворени пазари и/или получени реални оферти и/или други документи с доказателствена стойност въз основа, на които е направен бюджета в ПИИ.
Офертата, както и всеки друг документ с аналогична доказателствена стойност следва да съдържа наименование на оферента/издателя, датата на издаване, подпис на оферента/издателя, подробна спецификация/описание на услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС. От всеки предоставен документ следва да е видно лицето, което го е издал, като напр. име, подпис, електронен подпис или разпечатка на електронно съобщение, с което е получен документа, която също следва да е прикачена в ИСМ-ИСУН 2020, раздел НПВУ.
|
Yes
|
|
5. |
Всички преки разходи са съпоставими с пазарните цени за аналогични такива или с нормативно признати размери.
|
Yes
|
|
6. |
Всички непреки разходи са в размери, съответстващи на праговете/процентните съотношения, заложени в Условията за кандидатстване.
|
No
|
|
7. |
Общият размер на одобреното от Оценителната комисия безвъзмездно финансиране е не по-нисък от 6000 лева.
|
Yes
|
|
8. |
Изисквания произтичащи от приложимия режим „минимална помощ“ :
Максималният размер на помощта за едно и също предприятие в режим „de minimis“, за която се кандидатства, заедно с другите получени минимални помощи от кандидата не надхвърля левовата равностойност на 200 000 евро (391 160 лева), в случай на едно и също предприятие, за период от три бюджетни години (две предходни плюс текущата бюджетна година).
Размерът на получените минимални помощи се определя като сбор от помощта, за която се кандидатства и получената минимална помощ на територията на Република България от:
•предприятието-кандидат;
•предприятията, с които предприятието кандидат образува „едно и също предприятие“ по смисъла на чл. 2, пар. 2 на Регламент (ЕС) № 1407/2013;
•всички предприятия, които са се влели, слели с или са придобити от някое от предприятията, образуващи „едно и също предприятие“ с предприятието кандидат, съгласно чл. 3, пар. 8 на Регламент (ЕС) № 1407/2013;
•предприятията, образуващи „едно и също предприятие“ с предприятието кандидат, които са се възползвали от помощ de minimis, получена преди разделяне или отделяне, съгласно чл. 3, пар. 9 от Регламент (ЕС) № 1407/2013.
|
Yes
|
|
Критерии за оценка на качеството
2. Качества на проектното предложение
|
0.00
|
|
|
Criteria |
Weight (32.00) |
|
1. |
Проектното предложение включва представяне на културния/те продукт/и в най-малко 3 населени места извън основните регионални градове в шестте планови региона на България
|
7.00
|
|
2. |
Разпространението на културния продукт включва населени места, които са обосновани като резултат от проучване и анализ на спецификите и нуждите на аудиторията.
|
3.00
|
|
3. |
В представянето на културния/те продукт/и е включено съпътстващо събитие* .
*Съпътстващо събитие - събитие, целящо допълнително представяне с цел популяризиране на основното събитие пред аудиторията, като ателиета, работилници, резиденции, семинари, пърформанси, критически дискусии, лекции, прожекции, инсталации и други
|
6.00
|
|
4. |
Кандидатът предвижда популяризиране на събитията чрез различни похвати и канали - създаване на дигитално съдържание, участие в различни локални и национални медии, дигитална платена реклама
|
2.00
|
|
5. |
Проектното предложение насърчава творческата изява на млади творци*.
*Млад творец е лице на възраст до 35 години, което създава и/или изпълнява произведения на изкуството
|
7.00
|
|
6. |
Културният продукт ще се представя във формат, който предлага достъп до продукта на социално изключени* групи и групи в неравностойно положение** и/или е насочен към привличането на такава аудитория.
* "Социално изключване" съгласно Закон за социалните услуги е състояние, при което лицето поради лични или обективни причини няма условия
|
7.00
|